ВПЕРШЕ В УКРАЇНІ

ПРО ФІРМУ

Бренд SITA є піонером і протягом майже 30 років беззаперечним лідером у сфері популяризації освіти з використаннями стану глибокої релаксації у вивченні іноземних мов. Місія фірми – допомогти всім людям розкрити їхні невикористані природні можливості.

ПРО МЕТОД

SITA – дієвий і перевірений метод навчання, який використовує вплив стану релаксу людини на легке сприймання і ефективне запам’ятовування інформації. Використовуючи метод SITA, людина засвоює інформацію в кілька разів швидше, ніж традиційними методами. Запам’ятовує швидше і більше, пам’ятає довше.

У методі SITA стан релаксу досягається завдяки використанню пристрою, що перетворює сигнали з дихання на світлові та звукові імпульси. Пристрій SITA допомагає увійти в стан релаксу та залишатися в ньому під час слухання аудіозаписів, призначених для запам’ятовування.

SITA застосовується у двох сферах. Вона призначена для швидкого і легкого навчання і до того, аби входити в стан релаксу, який має винятково позитивний вплив на організм людини.

Метод SITA – лауреат багатьох нагород та відзнак у сфері інновацій в освіті. Він має низку сертифікатів, що засвідчують якість і безпеку. Підтвердженням ефективності та високої якості навчання методом SITA також є багаторічна співпраця у реалізації навчальної програми з іноземних мов із обраними школами з усієї Польщі.

ДІЄВИЙ І ПЕРЕВІРЕНИЙ МЕТОД ВІДТЕПЕР ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ПОЛЬСЬКОЇ МОВИ В SLC

ШВИДКЕ НАВЧАННЯ

Вчені погоджуються – кожна людина використовує лише кілька відсотків природних можливостей власної пам’яті. То що зробити, аби краще використовувати ці природні можливості? Варто навчатися в стані релаксу!

У стані релаксу мозок людини краще сприймає та зберігає інформацію. Вчені припускають, що тоді активується права півкуля мозку людини, і обидві півкулі мозку ефективніше співпрацюють. Неодноразово проведені наукові дослідження підтвердили підвищену здатність сприймати та запам'ятовувати інформацію людиною в стані релаксу. Найбільш відчутні ефекти спостерігалися при вивченні іноземних мов.

Досягай чудових результатів завдяки ретельно підготовленому та перевіреному на практиці методу, описаному нижче. Навчання методом SITA – це не лише запам'ятовування інформації у стані релаксу. Навчання стає ефективним лише тоді, коли виконуються всі послідовні етапи.

Курс польської мови адресований дорослим громадянам України. Діалоги, лексика та корисні фрази, що знаходяться в ньому, містять багато інформації про Польщу і стосуються повсякденних життєвих ситуацій кожного іноземця, який перебуває в чужій країні. Розглянуті теми включають, серед іншого, культуру, навчання та життя в суспільстві. Безумовно, матеріал курсу буде корисним і придатним у ситуаціях, з якими кожен іноземець зустрічається щодня.

Через те, що обидві мови, польська та українська, належать до тієї ж слов’янської мовної групи, граматичний матеріал, що міститься в курсі, розглянуто доволі детально. Завдяки численним прикладам та описам легко знайти багато аналогій, що значно полегшить засвоєння нових знань.

Змістовний матеріал – обсяг лексики, граматики та мовних компетенцій – відповідає вимогам рівнів володіння мовою, що описані у Загальноєвропейських рекомендаціях з мовної освіти. За їхніми принципами, важливе значення має не лише саме вивчення іноземної мови, але й уміння користуватися нею на практиці, вміння справлятися з повсякденними ситуаціями, можливість обмінятися думками, поглядами, спостереженнями, чутливість до культурного та мовного різноманіття.

Про курс

Курс на рівні A1 – це чудова основа для вільного спілкування польською мовою. Він спеціально підготовлений для самостійного вивчення польської мови методом SITA і використовує властивості стану релаксації для ефективного запам’ятовування інформації.

Курс складається з 10 окремих тематичних уроків, кожен з яких розділений на розмовну частину (діалоги, словниковий запас та корисні фрази) та граматичну частину, яка детально розглядає граматичні питання і містить вправи для закріплення матеріалу. Курс починається зі вступного уроку, в якому знаходиться інформація про польський алфавіт.

Курс A1 містить також тести на повторення з правильними відповідями, мета яких – перевірка знань та допомога в підготовці до іспиту, що підтверджує знання польської мови.

Весь зміст курсу A1 перекладено українською мовою.

Більше того, курс складається із семи годин аудіозаписів, які містять майже сімсот п’ятдесят нових слів та фраз польською мовою. Записи – це діалоги, які читають польсько- та україномовні диктори разом із фоновою музикою, що сприяє перебуванню у стані релаксу.

Курс польської мови адресований дорослим громадянам України. Діалоги, лексика та корисні фрази, що знаходяться в ньому, містять багато інформації про Польщу і стосуються повсякденних життєвих ситуацій кожного іноземця, який перебуває в чужій країні. Розглянуті теми включають, серед іншого, культуру, науку та життя в суспільстві. Безумовно, матеріал курсу буде корисним і придатним у ситуаціях, з якими кожен іноземець зустрічається щодня.

Через те, що обидві мови, польська та українська, належать до тієї ж слов’янської мовної групи, граматичний матеріал, що міститься в курсі, розглянуто доволі детально. Завдяки численним прикладам та описам легко знайти багато аналогій, що значно полегшить засвоєння нових знань.

Змістовний матеріал – обсяг лексики, граматики та мовних компетенцій – відповідає вимогам рівнів володіння мовою, що описані у Загальноєвропейських рекомендаціях з мовної освіти. За їхніми принципами, важливе значення має не лише саме вивчення іноземної мови, але й уміння користуватися нею на практиці, вміння справлятися з повсякденними ситуаціями, можливість обмінятися думками, поглядами, спостереженнями, чутливість до культурного та мовного різноманіття.

Про курс

Курс на рівні A2 – це чудова основа для вільного спілкування польською мовою. Він спеціально підготовлений для самостійного вивчення польської мови методом SITA і використовує властивості стану релаксації для ефективного запам’ятовування інформації.

Курс складається з 12 окремих тематичних уроків, кожен з яких розділений на розмовну частину (діалоги, словниковий запас та корисні фрази) та граматичну частину, яка детально обговорює граматичні питання та вправи для закріплення матеріалу.

Курс A2 містить також тести на повторення з правильними відповідями, мета яких – перевірка знань та допомога в підготовці до іспиту, що підтверджує знання польської мови.

Весь зміст курсу A2 перекладено українською мовою.

Більше того, курс складається з майже дев'яти годин аудіозаписів, що містять понад 750 нових слів та фраз польською мовою. Записи – це діалоги, які читають польсько- та україномовні диктори разом із фоновою музикою, що сприяє перебуванню у стані релаксу.

Курс польської мови адресований дорослим громадянам України. Діалоги, лексика та корисні фрази, що знаходяться в ньому, містять багато інформації про Польщу і стосуються повсякденних життєвих ситуацій кожного іноземця, який перебуває в чужій країні. Kурс B1 включає питання, які іноді виходять за рамки повсякденного досвіду. Це дасть змогу висловити свою думку щодо багатьох явищ і проблем сучасності. Не забуто й про практичний і прикладний бік курсу, тому в ньому знаходяться, серед іншого, теми, що стосуються купівлі та найму нерухомості, окреслення власних вподобань чи вираження емоцій.

В частині курсу B1 багато уваги приділено граматиці, яку доповнюють численні приклади. Значний акцент зроблено на лексиці, великому словниковому запасі та прикладах його використання.

Змістовний матеріал – обсяг лексики, граматики та мовних компетенцій – відповідає вимогам рівнів володіння мовою, що описані у Загальноєвропейських рекомендаціях з мовної освіти. За їхніми принципами, важливе значення має не лише саме вивчення іноземної мови, але й уміння користуватися нею на практиці, вміння справлятися з повсякденними ситуаціями, можливість обмінятися думками, поглядами, спостереженнями, чутливість до культурного та мовного різноманіття.

Про курс

Курс на рівні B1 є продовженням курсу польської мови A1/A2. Він поглибить набуті раніше вміння в галузі лексики та утворення речень і приготує до спілкування польською мовою на більш високому рівні. Його розроблено спеціально для самостійного вивчення польської мови методом SITA. Він використовує властивості стану релаксації для ефективного запам'ятовування інформації.

Курс складається з 10 окремих тематичних уроків, кожен з яких розділений на мовну частину – діалоги, корисна лексика та фрази, і граматичну частину, в якій детально обговорюються питання граматики, а також містяться вправи, спрямовані на закріплення вивченого матеріалу.

Курс містить тести, подібні до завдань, які можна зустріти під час іспиту, що підтверджує рівень володіння польською мовою.

Окрім того, курс включає майже вісім годин аудіозаписів, які містять понад 400 нових слів та фраз польською мовою. Записи – це діалоги, які читають польсько- та україномовні диктори разом із фоновою музикою, що сприяє перебуванню у стані релаксу.

Курс польської мови адресований дорослим громадянам України. Діалоги, лексика та корисні фрази, що знаходяться в ньому, містять багато інформації про Польщу і стосуються повсякденних життєвих ситуацій кожного іноземця, який перебуває в чужій країні. Kурс B2 містить питання, які іноді виходять за рамки повсякденного досвіду. Це дасть змогу висловити свою думку щодо багатьох явищ і проблем сучасності – наприклад, зміни клімату, розвитку нових технологій, а також переваг та загроз, що випливають із них, або обговорити явища, пов'язані з культурою, наукою чи технікою. Однак не забуто і про корисну та практичну сторону курсу – звідси теми про створення власної фірми, відкриття банківського рахунку чи орієнтацію на ринку праці. Курс також знайомить із різними формами висловлювання, в тому числі інтерв'ю, елементами лекції, а також із прикладами форм, корисних у повсякденному житті – наприклад, довіреністю, оголошенням, заявою.

В курсі рівня B2 багато уваги приділено граматиці. Завдяки численним прикладам засвоїти нові знання буде простіше. Значний акцент зроблено на лексичних питаннях, великому словниковому запасі та прикладах його використання.

Змістовний матеріал – обсяг лексики, граматики та мовних компетенцій – відповідає вимогам рівнів володіння мовою, що описані у Загальноєвропейських рекомендаціях з мовної освіти. За їхніми принципами, важливе значення має не лише саме вивчення іноземної мови, але й уміння користуватися нею на практиці, вміння справлятися з повсякденними ситуаціями, можливість обмінятися думками, поглядами, спостереженнями, чутливість до культурного та мовного різноманіття.

Про курс

Курс на рівні B2 є продовженням курсу В1. Він поглиблює набуті раніше вміння в галузі лексики та утворення речень та підготує до спілкування польською мовою на більш високому рівні. Його розроблено спеціально для самостійного вивчення польської мови методом SITA. Він використовує властивості стану релаксації для ефективного запам'ятовування інформації.

Курс складається з 12 окремих тематичних уроків, кожен з яких розділений на мовну частину – діалоги, корисні слова та фрази, та граматичну частину, в якій детально обговорюються питання граматики, а також містяться вправи, спрямовані на закріплення вивченого матеріалу.

Курс містить тести, подібні до завдань, які можна зустріти під час іспиту, що підтверджує рівень володіння польською мовою.

Окрім того, курс містить десять годин аудіозаписів, що включають понад півтисячі нових слів та фраз польською мовою. Записи – це діалоги, які читають польсько- та україномовні диктори разом із фоновою музикою, що сприяє перебуванню у стані релаксу.

Застосування пристрою SITA надзвичайно сприятливо впливає на організм людини. Часте розслаблення покращує здоров'я, а також підвищує здатність зосереджуватися та покращує самопочуття в активному стані. Прилад SITA також корисний для терапії реабілітації серцево-судинних захворювань. Пристрій працює на основі дихального біологічного зворотного зв’язку – зворотного зв’язку між м'якими світловими і звуковими подразниками та диханням людини.

Крім того, пристрій допомагає залишатися в стані релаксу під час прослуховування аудіозаписів, які слід запам'ятати. У випадку вивчення іноземних мов за методом SITA пристрій використовується на двох з чотирьох етапів навчання.

Пристрій SITA перетворює дихання людини на світлові та звукові імпульси. Людина, що сприймає ці імпульси, тобто бачить крізь закриті повіки червоне світло діодів, що загоряються і гаснуть в ритмі дихання, і чує пульсуючий в цьому ритмі так званий звук “біо”, підсвідомо регулює та вирівнює частоту і глибину власного дихання. Відбувається зворотний зв'язок між диханням і зоровими та слуховими відчуттями, тобто біологічний зворотний зв'язок. Це сприяє зануренню в стан релаксу, в якому півкулі мозку краще співпрацюють між собою, ніж в активному стані, а здатність мозку сприймати і запам’ятовувати інформацію зростає в багато разів.

Під час вивчення іноземних мов методом SITA пристрій SITA допомагає не тільки увійти в стан релаксу, але й залишатися в ньому під час прослуховування уроку, чого не дає жоден інший метод релаксації. Звук “біо” тоді приглушується, і людина прослуховує аудіоматеріал, який хоче запам’ятати. При цьому вона залишається в стані релаксу завдяки зворотному зв'язку дихання зі світловими подразниками.

Пристрій SITA може працювати з навушниками та з будь-яким звуковим плеєром.

У комплекті з пристроєм є: кабель, спліттер, зарядний пристрій і футляр.

На товар поширюється 2-річна гарантія.

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ

Вага: 0,6 кг

Розміри: 19 x 21 x 8 см

РЕЛАКС

Релакс – фізіологічний стан, натуральний стан мозку. Кожна людина входить у стан релаксу мінімум двічі на добу – одразу після пробудження і одразу перед сном. У методі SITA стан релаксу досягається завдяки використанню пристрою, що перетворює сигнали з дихання на світлові та звукові імпульси. Це біологічний зворотний зв’язок між диханням і зоровими та слуховими відчуттями, англ. biofeedback.

Регулярне впровадження організму в стан релаксу допомагає позбутися психічного напруження. Воно полегшує правильне функціонування організму протягом дня і призводить до того, що ми почуваємося відпочилими і сконцентрованими, а увечері легше засинаємо. Стан релаксу – спосіб, завдяки якому можна інтенсивно відпочивати і позбутися стресів.

Ознайомся з матеріалом, який потрібно запам'ятати. Прослухай діалог іноземною мовою. Зверни увагу на його звучання та мелодію. Прочитай український переклад діалогу вголос, уважно та з розумінням. Запам’ятай якомога більше деталей. Слідкуючи очима за оригінальним записом іноземною мовою, прослухай діалог ще раз. Ознайомся з написанням слів.

Увійди в стан релаксу, потім увімкни запис уроку для запам'ятовування. Слухаючи, зосередься на ритмі дихання або фоновій музиці. Це дозволить тобі запам'ятовувати природно й автоматично.

Голосно й чітко вимовляй слова та фрази, які пам’ятаєш. Використай їх, щоб висловити власні думки. Використовуй свої нові знання. Висловлення власних думок уголос дозволить тобі отримати доступ до інформації, яку ти пам’ятаєш.

Увійди в стан релаксу, після чого увімкни запис із попереднього уроку. Ця фаза є аналогічною до фази Запам'ятовування, з тією різницею, що повторення стосується попереднього уроку.

ЯК РЕЛАКСУВАТИ?

У методі SITA навчитися входити в стан релаксу легко і приємно. В цьому допоможуть пристрій SITA та аудіофайл із інструкцією релаксації, доступний у комплекті з пристроєм та нижче. Наведена нижче інструкція крок за кроком пояснить, як навчитися досягати стану релаксу за допомогою пристрою SITA. Одночасно це підготує тебе до початку навчання за методом SITA.

Постав у затишному місці зручне крісло з підлокітниками та високою спинкою, що підпирає голову. Сядь у кріслі, випрям ноги, вони можуть бути легко зігнуті в колінах, але не схрещуй їх. Увімкни пристрій SITA і одягни його на обличчя. Постав датчик дихання за кілька міліметрів від ніздрів так, аби твоє дихання спричиняло загоряння і згасання червоних діодів пристрою. Якщо потрібно, відрегулюй звук “біо”, який видає пристрій, до такого рівня, який найкраще тобі пасує.

Увімкни аудіофайл у плеєрі нижче або ж увімкни на своєму програвачі доріжку №1 з диску “Інформаційні записи”, що йде в комплекті з пристроєм SITA.

Закрий очі. Поклади руки на підлокітники крісла, а голову – на його спинку. Розслаб усі м’язи. Намагайся ні про що не думати або зосередь думки на власному диханні. Після завершення сеансу релаксу трохи зачекай, зніми з обличчя пристрій SITA, відкрий очі і, не поспішаючи, встань з крісла.

Трохи згодом, у той же день чи в інший зручний для тебе час, спробуй повторно увійти в стан релаксу. Під час наступних спроб намагайся досягти стану релаксу без відтворення звукової доріжки, а лише вслухайся у звук “біо”.

Заплануй на навчання релаксації кілька підходів. Зроби таку кількість спроб, поки не прийдеш до висновку, що можеш входити в стан релаксу за допомогою пристрою SITA протягом кількох хвилин. Не хвилюйся, якщо під час якоїсь сесії релаксу ти заснеш. Це означає, що твій організм потребує сну. Відпочилий організм під час наступних спроб допоможе тобі значно швидше увійти в стан релаксу.

У стані релаксу:

  • дихання спокійне і розмірене,
  • серце працює ритмічно,
  • кров’яний тиск стабільний,
  • усі м’язи розслаблені,
  • з’являється відчуття внутрішнього тепла,
  • психіка вільна від емоцій,
  • органи чуття стають чутливішими,
  • присутній внутрішній спокій.

Ейфорія та задоволеність клієнтів ефективними методами навчання випливає з того, що вони просто дієві та науково обґрунтовані. Таким є метод SITA – простий, ефективний, заснований на наукових знаннях та фактах, безпечний, дієвий та приємний. Ми дуже раді, що завдяки нашому натхненню, допомозі та співпраці Ви отримаєте змогу відкрити свій природний розумовий потенціал у приємному процесі навчання, де стан релаксу, що супроводжує навчання, водночас підтримуватиме регенерацію організму, даючи нові сили та енергію для життя, навчання і пізнання самого себе.

Рената Гут

Методичний експерт SITA

НАУКОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ

Підтвердженням чудової ефективності навчання методом SITA з використанням стану релаксації став експеримент, проведений проф. Райнером Дітерихом на факультеті психології Університету Бундесверу в Гамбурзі. Дослідження показали, що метод SITA – це ефективний та зрілий метод, який полегшує оволодіння іноземними мовами.

У дослідженні брала участь група з кількох десятків осіб німецької національності віком від 20 до 68 років із різним рівнем освіти. Ці люди взагалі не знали французької мови. Розроблено мовний курс, що містить 1708 слів і фраз. Кожен із учасників експерименту вивчав французьку мову за цим курсом, використовуючи метод SITA. Навчання тривало сім днів, шість годин на день. Після того всіх учасників протестували.

Було встановлено, що знання французьких слів та фраз у цій групі людей в середньому становить 1138, або 66,7%. Результатом експерименту також була одностайна думка всіх його учасників про комфорт навчання. Усі хвалили приємне, невідоме їм раніше відчуття розслаблення, що супроводжувало заняття.

Висновок з експерименту такий – навчання за допомогою методу SITA дозволяє засвоїти понад 1100 слів і фраз іноземною мовою протягом 7 днів, тобто стільки, скільки в середньому опановує учасник річного курсу іноземної мови, що проводиться традиційними методами.

На сьогодні в університеті Бундесверу в Гамбурзі виконано 10 експериментально-педагогічних наукових робіт, пов’язаних із методом SITA, написана одна докторська дисертація та захищено багато дипломних робіт, які документують ефективність методу SITA стосовно різних форм навчання.

На думку професора Яцека Фісяка, директора Інституту англійської філології університету ім. Адама Міцкевича у Познані, з точки зору останніх досліджень у галузі прикладної лінгвістики, психології та педагогіки, методологія курсу базується на відомих та діючих наукових відкриттях. Знання засвоюються у відкритій американським психологом Робертом Кітом Воллесом готовності в стані розслаблення. Останні дослідження мозку та сну виявилися дуже важливими для прикладної лінгвістики. На їхній основі було створено цілий спектр сугестопедичних методів навчання. Система SITA – одна з них. В їй основі лежить підсвідоме використання дихання для активізації роботи правої півкулі мозку. Це збільшує можливості сприйняття мозку в кілька разів і тим самим значно підвищує рівень запам’ятовування інформації.

У 90-х професор Ян Тилька провів дослідження, спрямовані на перевірку ефективності пристроїв SITA в медицині. Він успішно використовував їх під час реабілітації кардіологічних хворих в Інституті кардіології в Аніні. Дослідження дозволило однозначно ствердити можливість використання пристроїв SITA.

СФЕРИ ЖИТТЯ, В ЯКИХ МОЖНА ВИКОРИСТОВУВАТИ ЗГАДАНИЙ ПРИСТРІЙ ЦЕ, ПЕРШ ЗА ВСЕ, НАВЧАННЯ ТА ЗДОРОВ'Я. (...) НАВЧАННЯ РОЗСЛАБЛЕННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ПРИСТРОЮ SITA ВІДБУВАЄТЬСЯ У КАРДІОЛОГІЧНИХ ПАЦІЄНТІВ ЕФЕКТИВНІШЕ І ШВИДШЕ, НІЖ КОЛИ ПРИСТРІЙ НЕ ВИКОРИСТОВУЄТЬСЯ.

На думку професора, прилад можна використовувати в оздоровчих заходах для:

  • Навчання релаксації у пацієнтів із соматичними захворюваннями (серцево-судинні захворювання, захворювання шлунково-кишкового тракту, функціональні та невротичні розлади).
  • Підтримки реабілітаційних заходів (у кардіологічній, неврологічній та ортопедичній реабілітації).
  • Протидії стресу – переналаштування надмірної активності симпатичної нервової системи на активну дію парасимпатичної нервової системи.
  • Навчання самоконтролю та саморегуляції вегетативних процесів та емоційних реакцій (важливі профілактичні заходи).

Вплив стану релаксу на здоров'я людини вивчала також доктор Еммі К. Молнар з клініки гінекології та акушерства Будапештської медичної академії. Дослідження, проведені на вагітних за допомогою методу SITA, дало дуже цікаві результати.

Майбутні матері, в яких була загроза переривання вагітності, слухали розслаблюючу музику разом із текстом, підготовленим психологом. Аудіоматеріал прослуховувався методом SITA.

Ефект був вражаючим: в експериментальній групі народилося набагато менше недоношених дітей. На основі спостереження за плодом в утробі матері було встановлено, що стан релаксу, в який регулярно входить жінка, дуже позитивно впливає на перебіг вагітності.

Прилад SITA також застосовувався в кардіохірургічній клініці в Будапешті для зменшення передопераційного стресу у пацієнтів.